Szkoła Jogi w Rzeszowie
Yoga w Rzeszowie w stylu Vinyasa
Joga w Rzeszowie w stylu Hatha Yoga

© 2020 helloyogi.pl |

CREATED WITH PASSION

Polityka Prywatności

| Regulamin

yoga rzeszów

SPRAWDŹ NASZ KANAŁ NA YOUTUBE!

Chcesz zacząć praktykę jogi w domowym zaciszu?
Spróbuj z naszą serią Fundamenty Jogi na YouTubie.

HELLO YOGI

Fundamenty Rozciągania

Wiktoria Majcher

PRZEJDŹ DO YOUTUBE

NA TEMAT SERII

Poprawa rozciągnięcia może być dużym wyzwaniem, szczególnie jeśli czujesz, że to nie jest Twoja mocna strona, dlatego praktyki, które dla Ciebie przygotowałam są bezpieczne, przyjemne i skuteczne. Dzięki wykorzystaniu pomocy takich jak - koc, poduszka czy bloki - są również dopasowane do osób o różnym poziomie rozciągnięcia i możliwości. Jeśli myślisz, że jesteś za mało rozciągnięty czy rozciągnięta, aby zacząć - ta seria jest dla Ciebie idealna.

W trakcie serii:

  • nauczysz się ćwiczeń rozciągających całe ciało,

  • zmobilizujesz oraz wzmocnisz mięśnie i tkankę łączną,

  • odnajdziesz więcej wolności w ciele,

  • zadbasz o swój oddech,

  • nauczysz się wykorzystywać różne akcesoria pomocne podczas rozciągania - bloki, pasek czy koc.

PRAKTYKI

W tej praktyce skupimy się na pozycjach ze skłonem, nauczymy się jak poprawnie rozciągać cały tył ciała, jak oddychać w pozycjach i jak dopasowywać do siebie poziom intensywności. Skłony działają na nas wyciszająco i uziemiająco, więc po praktyce na pewno poczujesz się spokojniej i pewniej.

Praktyka pracująca z biodrami - skomplikowaną strukturą, która do zachowania sprawności wymaga pracy w każdej płaszczyźnie. Połączymy ruchy rotacyjne, mobilizację i rozciąganie. Nasze biodra utrzymują około 2/3 ciężaru całego ciała, a ułożenie miednicy ma wpływ na naszą postawę. Wszystkie najpopularniejsze "wady kręgosłupa" (lordoza,kifoza,etc) wychodzą właśnie z bioder, dlatego tak ważne jest zadbanie o ich sprawność.

W tej praktyce popracujemy nad zmobilizowaniem całego kręgosłupa, barków i nadgarstków. Będziemy wykonywać organiczne płynne ruchy, które stworzą większą świadomość ciała, a to wpłynie pozytywnie na umiejętność rozpoznawania jego potrzeb i możliwości. Ćwiczenia, zawarte w tej lekcji dadzą Ci naprawdę spektakularne efekty, jeżeli będziesz wykonywać je regularnie.

Ta praktyka skupia się na pozycjach z wygięciem w tył, nauczymy się jak poprawnie rozciągać cały przód ciała, jak oddychać w pozycjach i jak dopasowywać do siebie poziom intensywności. Według mnie pozycje z wygięciem w tył są najważniejszą grupą pozycji, jeżeli chodzi o zdrowie, gdyż odwracają proces starzenia się naszego ciała, dodają nam energii, wigoru i wzmacniają mięśnie, które odpowiadają za poprawną postawę naszego ciała.

W dzisiejszej praktyce pierwsze skrzypce będą grały pozycje pracujące z taśmą spiralną naszego ciała - czyli przede wszystkim pozycje ze skrętami oraz skłonami bocznymi. Skręty działają na nasze ciało tonizująco. Pobudzają nasze narządy do pracy, pomagają im w oczyszczaniu się. Najbardziej odczuwalne będzie to w naszym układzie trawiennym, czyniąc te pozycje świetnym remedium na problemy jelitowe. 

Praktyka podsumowująca całą serię Fundamentów Rozciągania. Pełna godzinna sesja z użyciem wszystkich pomocy występujących w poprzednich częściach, które były dla Ciebie przydatne. Jeśli jeszcze nie przećwiczyłeś/łaś wszystkich poprzednich lekcji, gorąco Cię do tego zachęcamy.

ZOBACZ HARMONOGRAM
ZAJĘĆ I KURSÓW